Avatar billede praetorian Nybegynder
06. marts 2006 - 09:22 Der er 2 kommentarer

Søger hjælpe til at finde IRC Webclient

Kære Eksperter.

På grund af nogle problemer leder jeg nu efter en web client til IRC, som kan installeres på et webhotel.

Jeg har forgæves prøvet med Cgi:IRC uden at kunne få den til at virke. Men er der ellers andre der er værd at prøve, eller som findes?

Umiddelbart må den gerne have følgende funktionaliterer:
- Understøtte flere kanaler
- Mulighed for personligt brugernavn
- Understøttelse af personlige chats (query og muligvis også DCC)
og så videre.

Men er der nogen der kan hjælpe med det??

Evt også med at finde et webhotel der faktisk tillader at man har sådan noget kørende, for det tillader mit nuværende webhotel ikke at man må.

Håber at der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede -blah Nybegynder
23. maj 2006 - 13:46 #1
Avatar billede praetorian Nybegynder
29. august 2006 - 10:37 #2
Dutter ikke :(. Den bruger den lokale brugers forbindelse og er derfor ikke brugbar