Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:22 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Samsung 193P på VESA-beslag?

Jeg har fået en Space Anyway gas-"arm" til at montere min 19" TFT på. Men jeg kan ikke finde vejledning til, hvorledes monitoren skal forberedes for at kunne blive monteret... Imiddelbart forestiller jeg mig, at man skal tage foden af skærmen på én eller anden måde. Men jeg tør ikke prøve mig frem, hvis det er forkert.

Nogen, der kan hjælpe mig?

Det er en Samsung 193P og en Space Anyway fladskærmsarm med gas, VESA-beslag og bordholder...
Avatar billede hldc Nybegynder
24. februar 2006 - 14:27 #1
Samsung 193P
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:28 #2
hldc: Ja? Nogen forslag? :-)
Avatar billede hldc Nybegynder
24. februar 2006 - 14:29 #3
Sorry der manglede lidt..  Skal du ikke bare klappe foden op...

det skal jeg på min LG
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:35 #4
hldc: Klappe den op? Jamen kan den så sættes fast eller? der er jo to led på skærmen og en to-tre stykker på armen. Jeg kigger lige efter...
Avatar billede hldc Nybegynder
24. februar 2006 - 14:38 #5
http://www.ibos.dk/raad/hjm/hjaelpemidler_billeder/space_anyway.jpg

Her er den sat direkte på....  Kigger lige vidre
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:41 #6
hldc: Ja, det var sådan, jeg troede, den skulle være... Men kan se, der er til beslag under foden til skærmen. Men jeg kan ikke bøje den helt op...
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:43 #7
hldc: Nå, nu kan jeg godt bøje den ned. Skulle bare gøres forsigtigt men bestemt ;-) Men det er da noget af en klods at have bagpå..! Og tvivler på, det er det mest stabile.
Avatar billede hldc Nybegynder
24. februar 2006 - 14:44 #8
Kan være foden skal drejes 180 grader, før den kan klappes op
Avatar billede hldc Nybegynder
24. februar 2006 - 14:44 #9
ok
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:45 #10
hldc: På den anden side, så kan jeg heller ikke se, hvordan kablerne er tilsluttet på billedet.
Avatar billede hldc Nybegynder
24. februar 2006 - 14:47 #11
Det er nok en trådløs..  :-)    nej de er der ikke...  snor den fast til armen(Space Anyway gas-"arm")    f.eks
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:49 #12
hldc: Nå, jeg prøver lige at kontakte Instrulog, der står som leverandør i dit link. Måske de ved det ;-) TAk for hjælpen... Skriv gerne igen, hvis du finder ud af noget mere. Jeg slutter, men skriver lige, hvad jeg finder ud af...
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:50 #13
hldc: kablerne kan gå inde i armen og under alt efter model. Men jeg tænkte mere på stik på monitoren. DE sidder jo på foden ;-)

Ja, trådløs strøm etc. mangler vi sgu!? Det havde sparet os en masse besvær :-)
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:51 #14
Vil gerne give dig point...
Avatar billede hldc Nybegynder
24. februar 2006 - 14:52 #15
ok  og tak for det, er altid glad for at kunne hjæpe.
Avatar billede bluetooth Nybegynder
24. februar 2006 - 14:54 #16
hldc: Desværre kan jeg se, Instrulog HAR lukket for denne uge :-( GOd weekend!
Avatar billede bluetooth Nybegynder
25. februar 2006 - 13:34 #17
hldc: Nå, jeg fandt en løsning. Desværre med foden på. Men nu kan den monteres. Vil stadig kontakte Instrulog og høre, hvordan det på IBOS' billede lader sig gøre med montering direkte på monitoren.