Avatar billede edske Nybegynder
19. februar 2006 - 11:23 Der er 1 løsning

Beregning af max hastighed

Hej eksperter

Hvordan beregnes den maksimale hastighed som et objekt må bevæge sig, for ikke at blive uskarpt....

F.eks hvis der findes en tommelfingerregel eller lign.

Mvh

Edske
Avatar billede simonia Nybegynder
20. februar 2006 - 14:44 #1
Det siger jo næsten sig selv, at objektet ikke skal bevæge sig hurtigere end din kamera indstilling. Hvor mange billeder tager du i sekundet versus hvor hurtigt du bevæger dig. Det kræver naturligvis, du er inde i manuelle indstillinger og har et okay kamera jo hurtigere, du kræver det skal kunne tage og lagre dit foto.