Avatar billede kehd Nybegynder
17. februar 2006 - 17:46 Der er 4 kommentarer

Bladre i udtræk fra tabel

Hej alle..

Har kigget en del indlæg igennem, men kan ikke umiddelbart finde et, som kan afhjælpe mit problem:

Jeg skal lave et lille "slide-show", hvor der på hver side er lidt tekst og et billede. I bunden af hver side skal man kunne bladre videre til næste billede eller forrige billede, og det kan jeg ikke gennemskue, hvordan jeg skal gøre.

Hvert "slide" åbnes via index.asp?slide=2 (nummeret afhænger af slidenummeret).
Dvs. Hvis man er på siden ?slide=2, skal man kunne klikke sig videre til hhv. ?slide=1 og ?slide=3, og står man på ?slide=3, skal man kunne klikke sig videre til hhv. ?slide=2 og ?slide=4 - osv.

Er der nogle som kan hjælpe?

Mange hilsner
Kristoffer
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2006 - 17:51 #1
hvis du henter det fra en database kan du kigge nærmere på dette; http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=31

hvis ikke må du lige fortælle hvorfra du så for dine data :)
Avatar billede kehd Nybegynder
21. februar 2006 - 19:12 #2
Det ser umiddelbart ud til at virke, men skal lige arbejde lidt mere med det.
Vender tilbage - også så du kan få dine point :-)

Hilsen
Kristoffer

PS. Kan godt være der går et stykke tid, for har lige fået lidt meget at se til...
Avatar billede keysersoze Guru
27. marts 2006 - 11:45 #3
lukketid?
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 12:51 #4
?