Avatar billede phm1970 Mester
31. januar 2006 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor bliver smileys gemt i messenger ?

Hvis man tilføjer en smiley til sin messenger.. hvor bliver den så gemt og kan man beholder sine smileys til trods for en ny installation ?? der må være andre end mig der er træt af at miste smileys hele tiden hehe

/Peter
Avatar billede Six Nybegynder
31. januar 2006 - 13:54 #1
Gå til control panel, folder options, tryk på fanen view og scroll ned til du ser "hidden files and folders", og vælg "show hidden files and folders".
Så går du til:
C:\Documents and Settings\<brugernavn>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
Der ser du en nogle mapper med en masse tal (en for hver bruger som har logget seg ind på den pc).
Så kopierer du mapperne for backup
Avatar billede Six Nybegynder
31. januar 2006 - 13:55 #2
Du kan også bare bruge dette backup program :D

http://www.sherv.net/article78.html
Avatar billede phm1970 Mester
31. januar 2006 - 14:05 #3
Takker... fedt nok... hehe
Avatar billede Six Nybegynder
01. februar 2006 - 00:47 #4
Selv tak :D - takker for point :D