Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 17:23 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

WMA til mp3 - kan ikke konvertere - filerne er beskyttet

Hej hej
Jeg har downloadet noget musik fra www.TDCmusik.dk. Filerne er WMA og jeg kan ikke få iTunes til at konvertere dem til mp3. Har også prøvet et andet WMA-mp3 program, men den går heller ikke. Jeg får at vide at filerne er beskyttet med DRM technology! Hvad kan jeg gøre? Har købt musikken for at få det med på min iPod...
Avatar billede pidgeot Nybegynder
19. januar 2006 - 17:31 #1
Du burde kunne brænde dine filer til en CD gennem Windows Media Player, som du så kan rippe til MP3.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
19. januar 2006 - 17:33 #2
Her er en lille guide til hvordan du gør. Du kan hente en trial af softwaren som er fuldt funktionsdygtigt

http://www.alivemedia.net/guide_convert_copy_protected_wma.htm

Vh
Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 17:36 #3
Skal jeg sige opret lyd-cd eller data-cd?
Avatar billede boxer Nybegynder
19. januar 2006 - 17:48 #4
Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 17:53 #5
Hej boxer - det kan jeg ikke bruge - den guide der fjerner DRM beskyttelsen, da der ikke står andet end "beskyttet indhold" under licens-fanen...
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. januar 2006 - 17:56 #6
du skal lave en LYD-CD hvis du skal rippe den :D
Avatar billede boxer Nybegynder
19. januar 2006 - 17:57 #7
Har du kigget alle 3 igennem? De burde kunne bruges.
Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 17:58 #8
Ok - jeg er i fuld gang og I er sikre på at beskyttelsen ikke følger med?
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. januar 2006 - 17:59 #9
du skal da have beskyttelsen med :-D
Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 18:05 #10
--> coversdk
Nej for så kan den jo ikke konvertere til mp3. Det er det der er problemet - jeg skal af med DRM-beskyttelsen...

--> boxer
Nej det havde jeg ikke, så kun den første. Men nu har jeg. Den første kunne jeg som sagt ikke bruge. Den anden skulle man downloade et program og linket virker ikke - siger siden kan ikke vises. Den tredje har et link til en side og jeg kan ikke finde det program jeg skal downloade, da linket ikke er direkte.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
19. januar 2006 - 18:09 #11
Jeg har selv brugt brændingsmetoden med musik købt på TDC. Så længe du bruger Windows Media Player til at brænde, skulle der ikke være nogen problemer - eftersom du snakker om lyd-CD og data-CD, tyder det på du forsøger at bruge et andet brændingsprogram.
Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 18:40 #12
Jeg bruger windows media player... det er bare fordi jeg går ind i windows-guiden som så går ind i windows media player.
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. januar 2006 - 18:48 #13
hvorfor henter du ikke bare med iTunes  ?
Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 18:51 #14
henter hvad med iTunes?
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. januar 2006 - 19:03 #15
ja musikken, næste gang du skal bruge musik til ipoden ?
Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 19:07 #16
Nåh... fordi jeg ikke har visa-dankort - men ja det må jeg snart få mig så jeg slipper for det her :-) Men tak fordi i vil hjælpe mig...
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. januar 2006 - 19:09 #17
det var da så lidt :D
Avatar billede sutzi Nybegynder
19. januar 2006 - 19:24 #18
Tak for hjælpen allesammen... Det var Pidgeots svar der virkede!