Avatar billede arnepedersen Forsker
17. januar 2006 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

zoom på Ixus 400

Jeg har et Ixus 400 som jeg er meget glad for, men nu er der noget galt med zoomen.
Jeg kan zoome ind lige når kameraet er tændt. Men kan så ikke zoome ud igen.
Så skal kameraet slukkes hvorefter det er zoomet ud ved ny opstart - og så videre.

Har I en ide om hvad der er galt ( jeg har nulstillet kameraet.
Avatar billede why_schmidt Nybegynder
17. januar 2006 - 15:37 #1
Det er næsten helt sikkert en softwarefejl, der er ikke andet at gøre end at få en forhandler til at se på det..
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2006 - 19:10 #2
Avatar billede arnepedersen Forsker
22. januar 2006 - 18:37 #3
Til schmidt: Jo det kunne jeg selvfølgelig, men jeg spøger her for at få hjælp i dette fora.