Avatar billede latz69 Nybegynder
15. januar 2006 - 23:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Programmer som fx Messenger virker ikke

Hej..

Jeg har et lille problem:(

Programmer som fx Messenger virker ikke længere. Det er som om messenger ikke engang prøver at logge på, men bare med det samme skriver: "Det lykkedes ikke at logge på MSN Messenger, fordi tjenesten imidlertid ikke er tilgængelig. Prøv igen senere." Og når jeg i e-mail adressefeltet skal skrive min adresse går der lang tid før indtastningerne bliver registreret.

Også programmer som Morpheus (et P2P-program) virker heller ikke.

Så det er nogle bestemte programmer som har forbindelse til internettet der ikke virker - så meget (lidt) ved jeg :(

Jeg har ikke vildt meget forstand på computere så hvis jeg ikke kan få hjælp herinde bliver jeg nødt at slette windows og installere det igen, hvilket jeg meget nødigt vil.
Jeg tror selv at fejlen skyldes at jeg har slettet et eller andet som jeg ikke skulle.

Nogle der kan hjælpe??

NB. Har Windows Xp Home... Har prøvet at slette messenger+morpheus og installere dem igen, men hjalp intet. Og det er heller ikke firewall som skaber problemerne.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
15. januar 2006 - 23:57 #1
lyder som om der er for meget derkøre på din spand på én gang... ctrl+alt+delete....
se om ik der er mange ting under processer
Avatar billede latz69 Nybegynder
16. januar 2006 - 00:46 #2
Har fundet ud af problemet...
På dette link http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-81000314 kunne jeg på en aller anden måde registrere nogle .dll-filer som messenger skulle bruge...
hehe, ja, fatter det heller ikke selv... men tak for hjælpen...
Avatar billede latz69 Nybegynder
16. januar 2006 - 01:13 #3
Har fundet ud af problemet...
På dette link http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-81000314 kunne jeg på en aller anden måde registrere nogle .dll-filer som messenger skulle bruge...
hehe, ja, fatter det heller ikke selv... men tak for hjælpen...