Avatar billede whels Nybegynder
08. januar 2006 - 17:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Links virker ikke i Messenger

Jeg har messenger 7.5 kørende, men når nogen sender et link til mig via messengeren virker det ikke, når jeg trykker på det.
Linker et blåt og understreget, som et link nu skal være, og markøren bliver også aktiv, når jeg har "mouse over", men der sker bare ingen ting når jeg trykker på det...

Er der nogen som har et forslag..
Jeg har afinstalleret og installeret igen uden held
Avatar billede web-girl Nybegynder
08. januar 2006 - 17:56 #1
Prøv at gå ind under funktioner > indstillinger. Under fanen sikkerhed kan du tjekke om der er vinget af i "tillad hyperlinks i samtalevinduet", hvilket der skal være.
Avatar billede whels Nybegynder
26. november 2007 - 15:59 #2
Lukker