Avatar billede richardski Praktikant
01. januar 2006 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio - Indputdevice

Hejsa.
Jeg har siddet rigtig længe nu med mit nyindkøbte Pinnacle Studie plus 10 samt min Pocket USB 2.0 videograbber fra Digitus, så jeg kan importere/grabbe mine vhsbånd via min VHS video med s-vhs udgang og som jeg har forbundet med min Pocket USB 2.0.
Jeg har installeret det hele som det skal være efter foreskrifterne i manualerne. Pinnacle studio plus 10 finder fint muligheden for at vælge min videograbber under punktet importenheder, hvilket jeg så vælger, men jeg får ingen signal over på skærmen når jeg starter videomaskinen. Under video indput får jeg meldingen om at den er sat til at vælge Composite hvor den burde have valgt eller give mulighed for at vælge s-vhs som jeg kan det i både windows movie maker og ulead moviestudio.
Kan det tænkes at min Pocket USB 2.0 Grabber ikke kan spille sammen med Pinnacle Studie og i så fald hvilket grabberinterface bør jeg investere i?

På forhånd mange tak!
D

Det skal nævnes at jeg sagtens kan grabbe fra Windows Moviemaker samt programmet fra Ulead med samme opsætning!
Avatar billede richardski Praktikant
01. januar 2006 - 20:35 #1
Må hellere lige huske at nævne at Pinnacle kommer med følgelde fejlmeddelse, "Et gyldigt indgangssignal kunne ikke findes, efterse venligst dine kabler"!
Avatar billede nyside Nybegynder
03. januar 2006 - 23:41 #2
Så vidt jeg husker så laver Ulead en mpeg fil, den henter du bare ind med
pinnacle og redigerer derfra
ps: jeg kender flere der har købt Pinnacle Studie plus 10,og de kan først få det til at kører ordenligt med 2gb ram
Avatar billede richardski Praktikant
04. januar 2006 - 16:15 #3
Ja, men problemet er ikke at få mine vhs bånd over via Ulead eller windows Moviemaker. Problemet er derimod at det er for dårlig kvallitet og har hørt at Pinnacle studie grammer meget bedre?
Avatar billede richardski Praktikant
02. februar 2006 - 15:25 #4
lukket
Avatar billede tesa60 Nybegynder
10. marts 2015 - 08:49 #5
Jeg har et problem med Pinnacle 12 og Dazzle. Når jeg sætter stikkene til henholdsvis i Dazzle og VHS afspilleren og pc . Kommer fejlen hele tiden på min skærm med "et gyldigt indgangssignal kan ikke findes. Tjek dine kabler"
Jeg er ved at afspille gamle VHS bånd til Pinnacle 12.
Det skal siges, at det har fungeret, men det er et stykke tid siden, at jeg har brugt det.
Håber der er nogen der kan hjælpe. Skulle igang med at lave en film til mit barnebarns konfirmation
Vh tesa