Avatar billede Slettet bruger
26. november 2005 - 23:33 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

godt virus program

hej

er er kender til et godt virus program behøver ik være gratis.
eller en test hvor man kan se hvilket et der er bedst lige her og nu. for ellers for jeg vel bare så mange svar som der er virus programmer :)
Avatar billede r1dd1ck Nybegynder
26. november 2005 - 23:36 #1
Norton Internet Security 2005 er et udemærket program, men jeg foretrækker ZoneAlarm
Avatar billede Slater Ekspert
26. november 2005 - 23:39 #2
http://www.bullguard.com/antivirus/img/camparison_front_2002.gif

Næsten alle påstår at Kaspersky er det absolut bedste.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. november 2005 - 23:51 #3
Jeg kan kun anbefale NOD32. Den scanner alt hvad der bliver åbnet på din computer og har ved skift fundet flere vira på computeren, som min tidligere NAV ikke havde fundet.

www.eset.dk
Avatar billede Slater Ekspert
27. november 2005 - 00:00 #4
Læg mærke til at han ikke bare ville have personlige meninger ;)
Tests viser at Kaspersky er bedst. Men selvfølgelig er ingen én virusscanner perfekt. Hvis man vil have den mest komplette dækning, skal man have flere forskellige scannere.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
27. november 2005 - 00:14 #5
en lille rettelse: Du skal vel ikke have en virus program vel ?
jeg tror du mener et Anti-Virus ;D
her er en rigtig god test af de forskellige programmer
http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

og til alt andet http://www.toptenreviews.com/
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2005 - 13:01 #6
viperine sender du ik også lige svar så jeg kan dele det op :P . jeg valgte kaspersky .. jeg syns det er meget godt.. så det passer nok med at det er det bedste..
Avatar billede Slater Ekspert
27. november 2005 - 14:34 #7
Gerne :)
Avatar billede jul3 Nybegynder
27. november 2005 - 14:41 #8
Er det muligt at man kan se en oversigt over de gratis osse ?  bare for at samligne :P