Avatar billede fedtmulen Nybegynder
14. november 2005 - 00:25 Der er 2 kommentarer

Msn smilyes

ok jeg står og skal formatere min computer, men vil gemme alle mine smilyes som jeg har fået samlet mig fra forskellige brugere..

jeg har rigtig mange fede og vil være ked af at miste dem.. og formaterer ikk før jeg har fået en backup af dem..

hvor finder jeg dem.. /hvordan gemmer jeg dem
kan jeg overhovedet sørge for at jeg har dem igen efter en formatering..
synd at msn skal være så indviklet
Avatar billede Six Nybegynder
14. november 2005 - 02:26 #1
http://www.sherv.net/article78.html

Skulle kunne klare det. Held og lykke med det :D
Avatar billede Six Nybegynder
14. november 2005 - 04:33 #2
Manuel metode, hvis du ikke vil installere det program der:

Gå til control panel, folder options, tryk på fanen view og scroll ned til du ser "hidden files and folders", og vælg "show hidden files and folders".
Så går du til:
C:\Documents and Settings\<brugernavn>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
Der ser du en nogle mapper med en masse tal (en for hver bruger som har logget seg inn på den pcn).
Så kopierer du mappene for backup