Avatar billede hunter-es- Nybegynder
07. november 2005 - 17:20 Der er 1 løsning

MSN Problemer!!

Nå - Så er den gamle her ved at være noget træt af MSN.....Problemet kort(est):
Vi har 4 PC'ere i vores hjemmenetværk, alle koblet op til nettet via en D-Link router.
Styresystemerne er som følger:
PC1 - WinXP pro
PC2 - WinXP pro
PC3 - Win98
PC4 - Win XP home

PC1 har ingen problemer med at køre med MSN,så den lader jeg ligge, men på de 3 andre kan jeg ikke få det til at virke - Hvis jeg lader dem starte op og ikke rører ved dem, før at MSN er online kan der gå op til 10-12 minutter,(Og det er ca kun hver 8-9 gang at de overhovedet kommer så langt at de viser mig kontaktpersonerne) og hvis jeg så vil forsøge mig med andet end at tekstchatte, så fryser de fast med det samme. Jeg har prøvet stort set ALT - format C:, spy/Addware fjernere, Virusscan, Opdateringer og messbe (MSN patch program)- Jeg har forsøgt mig med diverse guider fra msn-problems.com, men er desværre ikke kommet nærmere en løsning på mit problem..

Tilsyneladende er problemet kommet snigende indenfor de sidste 4-5 ugers tid, da vi tidligere ikke har haft problemer af den slags..

Det skal til sidst nævnes, at jeg har forsøgt mig hele vejen op igennem de forskellige MSN versioner og diverse forskellige mailadresser.....
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
24. december 2005 - 16:22 #1
lukket