Avatar billede canedo Nybegynder
05. november 2005 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke gå i "ikke til stede"

Min msn messenger 7.5 vil ikke gå i "ikke til stede" efter 4 minutter, selvom jeg beder den om det i instillingerne. Skype går fint over i "ikke til stede". Har netop installeret msn messenger version 7.5 en gang til for at se om det hjalp men det gjorde det ikke...
Avatar billede wulffe Nybegynder
05. november 2005 - 11:51 #1
Prøv uinstallerer det og installerer det igen ;) Og sæt dens informationer til ikke til stede som du vil have det
Avatar billede canedo Nybegynder
06. november 2005 - 17:46 #2
det virkede ikke wulffe...
Avatar billede canedo Nybegynder
18. november 2005 - 17:13 #3
hmm... det fungerer stadig ikke. Det er da irriterende... bare for dårligt at den nye msn messenger ikke fungerer optimalt - og heller ikke efter en afinstallation og helt ny installering bag efter... :-)
Avatar billede canedo Nybegynder
27. november 2005 - 11:27 #4
lukker
Avatar billede canedo Nybegynder
27. november 2005 - 11:27 #5
.