Avatar billede kaptajn23 Nybegynder
04. november 2005 - 19:21 Der er 11 kommentarer

windows kan ikke se min eksterne harddisk

kære eksperter
jeg har formatteret min eksterne harddisk, hvorefter den virkede som den skulle. jeg havde den tilslutet pc'en mens jeg lavede  en geninstallation af windows(på min interne harddisk). men nu kan windows ikke se at det er en harddisk længere. (heller ikke inde i disk management) nogen goe ideer?
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 19:48 #1
Når du lige har formateret, kan jeg forestille mig at du mangler at installere drivere til USB og Chipsæt.
Prøv at se efter dem på PC producentens hjemmeside.
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 19:54 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 19:55 #3
Sorry - min sidste kommentar er postet i det forkerte spørgsmål :o/
Det kan du ikke bruge til noget.
Avatar billede kaptajn23 Nybegynder
04. november 2005 - 19:58 #4
oki ;)  men umiddelbart er der kun driverere som skal bruges hvis man har windows 98.  da jeg købte den genkendte windows den med det samme. (og har desuden geninstalleret windows flere gange efter jeg anskaffede mig min eksterne harddisk, uden problemer)
Avatar billede kaptajn23 Nybegynder
04. november 2005 - 20:59 #5
andre goe forslag ? *S*
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 21:20 #6
Er der nogen udråbstegn i enhedshåndtering?
Avatar billede kaptajn23 Nybegynder
04. november 2005 - 21:22 #7
nej, ikke et eneste......
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 21:32 #8
Har du hentet opdateringer via windows update efter du formaterede? SP1, SP2
Avatar billede kaptajn23 Nybegynder
04. november 2005 - 21:33 #9
jeps *S*
Avatar billede kaptajn23 Nybegynder
04. november 2005 - 21:34 #10
jeg har også en anden ekstern harddisk, som fungerer fint.
Avatar billede kaptajn23 Nybegynder
05. november 2005 - 01:35 #11
hurra. der var et eller andet underligt formatterings program på softwaren som fulgte med harddisken. ved ik helt hvad det gjorde. men nu fungerer drevet ihvertfald.. undskyld ulejligheden.... ! (det er ikke fordi jeg ik har forsøgt:http://eksperten.dk/spm/656255) tak herfra