Avatar billede dr_chaos Nybegynder
30. oktober 2005 - 21:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Norton internet security aktivering staller

Jeg er igang med at installerer Norton internet security 2005.
Selve installationen gik fint. Men når jeg skal til at aktiverer produktet så kommer den til punktet hvor jeg skal trykke næste for at oprette forbindelse med symantec serveren.
Når jeg har trykket næste så bliver den på skærmbilledet og viser kun et timeglas. Nu har den stået i 20 min uden at der er sket noget.
Jeg har forsøgt et par gange men resultatet er det samme.
Hvad er problemet ?

Der er forbindelse til internettet.
Computeren hvor jeg forsøger at installere produktet på er en win xp maskine hvor jeg har ryddet godt op i den fordi den var fuld af virus og spyware.
Avatar billede up7ink Nybegynder
31. oktober 2005 - 12:47 #1
Mit forslag er at du skanner din computer online først.
Grunden til at jeg forslår dette er at som du selv siger du har mange viruser & spyware.
Dette kan godt ha indflydelse på selve installationen og forbindelsen til Symantec server.
Prøv at skan din computer via dette link: http://housecall60.trendmicro.com/en/start_corp.asp?id=scan Bemærk du skal bruge Internet Explorer da andre programmer ikke er understøttet.

Prøv så at installer Norton igen
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. november 2005 - 10:30 #2
jeg foretog en geninstallering og det løste problemet.
smid et svar så får du nogle points
Avatar billede up7ink Nybegynder
02. november 2005 - 11:56 #3
godt du fandt ud af det
Avatar billede up7ink Nybegynder
02. november 2005 - 11:57 #4
:)