Avatar billede niklasnina Nybegynder
04. oktober 2005 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bruge firewalls sammen med netværk

Jeg har lavet et lille netværk mellem min bærbar win 98 og min stationære pc win xp og jeg deler printer mellem de to pc'er det virker perfekt.Nu har jeg så installeret firewalls på begge pc'er med det resultat at det ikke virker mere, gør jeg noget forkert eller kan man ikke have firewalls installeret sammen med et netværk.
Avatar billede silvershadow Nybegynder
04. oktober 2005 - 12:45 #1
Det kan du sagtens, men du skal i Firewallen på begge PC'er tillade at den modsatte PC får adgang. Hvordan det gøres, afhænger af hvilken Firewall du har installeret.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
04. oktober 2005 - 14:12 #2
Jeg bruger Sygate personal firewall men jeg kan ikke rigtig se hvodan og hvor jeg skal give disse tilladelser til pc'erne
Avatar billede niklasnina Nybegynder
04. oktober 2005 - 15:29 #3
Silvershadow tak for dit svar jeg fandt ud af hvor jeg kunne tillade de to pc'er at få kontakt med hinanden. Lægger du lige et svar så du kan få dine point.

                                m.v.h. Niklasnina.
Avatar billede silvershadow Nybegynder
04. oktober 2005 - 17:55 #4
Jamen jamen, sku vi ikke dele?