Avatar billede Slettet bruger
29. september 2005 - 21:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sygate driller - popper op konstant

Hej,

Har et efterhånden ret irriterende problem med min sygate firewall -  hver gang, den blokerer noget, fortæller den mig om det selvom jeg sætter flueben ved at den ikke skal gøre det...

What to do?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
29. september 2005 - 21:50 #1
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2005 - 21:53 #2
det, du henviser til er en installationsvejledning - mit problem er, at programmet ikke husker at jeg IKKE vil have besked om, at den nu har blokeret et eller andet igen..
Avatar billede boxer Nybegynder
29. september 2005 - 21:59 #3
Åbn Sygate. Vælg Tools - Options - General.
Sæt flueben i "hide notification messages"
Så burde der ikke komme popup. Ikonet vil istedet ændre sig når noget blokeres.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2005 - 22:07 #4
takker boxer - smid et svar
Avatar billede boxer Nybegynder
29. september 2005 - 22:07 #5
Velbekomme :o)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
29. september 2005 - 22:10 #6
Det stod der jo også i vejledningen.
Avatar billede boxer Nybegynder
29. september 2005 - 22:34 #7
forevernewbie >> Du har ret :o) ca. på midten af siden.
http://exp.dk/spm/652085
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
29. september 2005 - 22:44 #8
Jep, men det skulle jeg bare have skrevet da jeg lagde linket. Vel ikke rimeligt at spørger skulle støve hele vejledningen igennem for at finde det. Fair nok, at du får pointene :).