Avatar billede vraa Nybegynder
03. september 2005 - 10:43 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Personlig firewall til px 64-bit

Hvad kan der anbefales af firewalls til windows xp 64-bit? Helst gratis.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
03. september 2005 - 10:49 #1
windows indbyggede firewall - klarer sig udemærket i forhold til øvrige gratis.
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. september 2005 - 16:39 #2
Det er, mig bekendt, ikke rigtig kommet endnu, men det vare ikke længe, jeg ved at f.eks. danske netop desktop firewall er ved at programmere 64 bit understøttelse (den er ikke gratis, men rigtig god)

I modsætning til halvamatoer mener jeg ikke at windows indbyggede firewall gør det særlig godt, jeg mener faktisk at den er uanvendelig
Avatar billede mtj111 Novice
04. september 2005 - 08:42 #3
Hej

Jeg har undersøgt sagen (mangler selv en), og det eneste jeg kunne finde var en firewall til 99$...

Personligt vil jeg selv benytte Windows x64's indbyggede...

Jeg ved at BullGuard snart laver en pakke til x64 bestående af en 64bits Antivirus og firewall (og med online backup)

Michael
Avatar billede vraa Nybegynder
04. september 2005 - 11:04 #4
OK. Takker for svar.
Læg et svar mtj111. Så får i point.
Avatar billede mtj111 Novice
04. september 2005 - 11:22 #5
OK,

Mange tak!