Avatar billede dsjk Novice
31. august 2005 - 14:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rette query

Hej

Vi kører i øjeblikket en rapport der bygger på flg. query
ALTER PROCEDURE dbo.wf_rep_fi_dimensions_balance_group  @P_CompID int, @P_YearID int, @P_DimNo int,  @P_DimID nvarchar(20)  AS
set nocount on
DECLARE @Period int
Set @Period = datepart(yyyy,getdate()) * 100 + DatePart(m,getdate())
CREATE Table #Accounts
(
Account nvarchar(20)  collate database_default null,
AccDescription nvarchar(255)  collate database_default null,
Initial money null,
ThePeriod money null,
ThisYear money null,
Total money null,
Budget money null,
BudgetPer money null,
FromAccount nvarchar(20)  collate database_default null,
ToAccount nvarchar(20)  collate database_default null,
AccType int null
)
insert #Accounts exec dbo.wf_form_fi_dimensions_balance  @P_CompID, @P_YearID, @P_DimNo,@P_DimID
SELECT * FROM #Accounts
drop table #Accounts

Problemet er at den pt. tager fra et bestemt DimID (det man nu står på) - men jeg vil gerne have den til at tage en række, fx. 2205 - 2305.

Hvordan skal den se ud hvis den skal tage fra-til DímID istedet for?

/dsjk
Avatar billede dsjk Novice
31. august 2005 - 15:00 #1
I rapporten ser det ud som flg:
Postkilde: dbo.wf_rep_fi_dimensions_balance
Inputparametre: @P_CompID = getCurrentCompany(), @P_YearID = getCurrentYear(),@P_DimNo = current_getDimno(),@P_DimID = current_getDimID()
Avatar billede dsjk Novice
31. august 2005 - 15:47 #2
lukkes, har fået det til at virke...