28. august 2005 - 16:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Online fremkaldelse af digitale billeder

Hej,

Jeg har et par hundrede digitale billeder jeg gerne vil have fremkaldt. Jeg vil som de fleste gerne have god kvalitet til lave priser og størrelsen skal blot være de normale 10x15.
Er der nogle steder i kan anbefale?

Ps. Gør det noget hvis man allerede har roteret de nogle af billederne, så de vender "rigtigt"?
Avatar billede freegeg Nybegynder
28. august 2005 - 16:35 #1
nede i de fleste fona og merlin butikker, er der en fremkaldelses-maskine lige nøjaktigt til Det, den tager CD-Rom, 3½ tomme disk, og en masse andre kort (SD kort m.m), det koster lidt, men det kommer man jo ikke udenom
28. august 2005 - 16:38 #2
Jeg har hørt at det kvalitet er højere og prisen billigere hvis man gør det online. Altså noget lignende www.pixum.com

Det var bare hvis der var nogen der havde erfaringer med nogle steder som jeg skulle bruge/undgå.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. august 2005 - 17:04 #3
Jeg kan varmt anbefale Bilkas fotoservice. Bruger det selv med stor tilfredshed.

Vi har faktisk testet en del forskellige online forhandlere og rent kvalitetsmæssigt, var det bilka der vandt. De er endda også billigst.

Men du kan jo prøve at få fremkaldt 10 billeder der og se om du er tilfreds med kvaliteten.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
28. august 2005 - 19:45 #4
Har også prøvet Bilkas fotoservice, der gik 2 til 3 dage, så havde jeg billederne og kvaliteten var fin.
28. august 2005 - 21:11 #5
Okay, det lyder som om jeg skulle prøve Bilkas fotoservice. Hvad var prisen per billede? (10x15)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
28. august 2005 - 21:25 #6
Avatar billede boxer Nybegynder
28. august 2005 - 21:25 #7
Avatar billede hhjensen Nybegynder
29. august 2005 - 22:22 #8
Merlin. No problems. 0.95 pr. billede + et lille startgebyr. Husk at vise et evt. FDB medlemskort. Merlin er vist blevet kåret til bedst i test i Søndagsavisen.
Tager tre dage og du henter dem selv!