Avatar billede ms-o Nybegynder
26. juli 2005 - 18:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gendan billeder

Hej alle

Jeg har for 1 måned siden taget en masse billeder fra min ferie. jeg havde min bærbar med så jeg kunne "læsse" billederne af der så der var plads til at tage flere på mit digitalkamera.

Men nu er de første 60 blevet væk. Jeg har en teori om at der er gået noget galt i overførslen til computeren.

Jeg har hørt der findes nogle recovery-programmer specielt til digital-kameraer.

Kan det mon lade sig gøre at gendanne de gamle billeder, selvom jeg har taget nye på mit kort efterfølgende??
Avatar billede screem_brille Novice
26. juli 2005 - 18:26 #1
getdataback fra runtime-org kan muligvis bruges, kommer an på hvordan kameraet bliver genkendt af windows (er bedst hvis du kan sætte kortet i en kortlæser)

http://www.eksperten.dk/artikler/650
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. juli 2005 - 19:34 #2
http://www.digitalleo.com/
http://www.winutils.net/digital_picture.html
http://www.datarescue.com/photorescue/download_pc.htm
http://www.recovermyfiles.com/

her er et par stykker, der er specielt beregnet til flash-kort, den billigste er øverst. Lidt billigere end getdataback..O)
Held og lykke.!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. juli 2005 - 15:45 #3
hvordan går det..O)
smider et svar, hvis du kunne bruge overstående..
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 00:01 #4
noget feedback ?
Avatar billede ms-o Nybegynder
30. juli 2005 - 14:28 #5
undskyld ventetiden.
Jeg har prøvet alle programmer, men uden held.
Programmerne detikeret til gendannelse af billeder på flash-kort virkede ikke til mit formål, da billederne er en måned gamle og der er taget nye som har fået samme fil-navn (eks: dsc00001.jpg).
GetDataBack kunne desværre heller ikke finde billederne.
Det er lidt trist, men jeg går ud fra der så ikke er noget at stille op.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. juli 2005 - 14:29 #6
der er desværer intet at gøre hvis de er overskredet..O/
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
09. august 2005 - 09:49 #7
Du kan gå ned til en bingofoto, og få dem til at hjælpe dig med at gendanne de tapte Billeder, det koster lidt penge ca. 50 kroner. men så for men dem også brændt over på en cd-rom når det er gendannet..

Taastrupmanden:
Avatar billede screem_brille Novice
09. august 2005 - 10:09 #8
korrekt der er intet at gøre hvis du desværre har fået dem overskrevet.
Avatar billede ms-o Nybegynder
22. august 2005 - 13:17 #9
øv også.

Men tak for jeres hjælp ellers.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. august 2005 - 21:42 #10
vær sød at luk..O)
Avatar billede screem_brille Novice
23. august 2005 - 16:25 #11
LOL da slut ned hjælp herfra