Avatar billede greenstreet Nybegynder
18. juli 2005 - 22:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ny udbyder - kan ikke bruge MSN

Hej
Jeg er blevet koblet op på nettet via ny udbyder - Cybercity ADSL - og kan nu ikke bruge lyd- og camfunktionerne på MSN. Er der sammenhæng imellem disse ting (jeg tænker på noget firewall) og hvordan kan jeg rette dette?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. juli 2005 - 00:11 #2
Du skal have forwardet nogle porte til din egen pc i cybercity's router. Se hvilke porte det er her:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/port_forwarding/programmer_og_porte/

Vejledningen i portforwarding finder du her:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/

Og så vil det nok være en god ide lige at gå dine gamle spørgsmål igennem som huset er inde på. Luk dem hvor der er et svar du kan acceptere og i de spørgsmål hvor der ikek er svar beder du brugerne om at lægge et svar, som du efterfølgende kan acceptere.

Det hjælper på lysten til at hjælpe når spørgsmålene bliver ordentligt afsluttet *s*
Avatar billede greenstreet Nybegynder
19. juli 2005 - 21:47 #3
Tak for hjælpen - og ja, jeg må se at få lukket spørgsmålene!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. juli 2005 - 21:58 #4
Velbekomme og takker for point :)