Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2005 - 13:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gendan farbiks indstillingerne?

kan man ikke ligesom på en mobil bare gendanne fabriksindstillingerne??

jeg vil gerne ha slettet alt, men bare gemme programmerne, som de var fra starten??

Jeg har nemlig masser af virus noget der gider at hjælpe mig?? som vil jeg være meget meget glad
Avatar billede trekkies Juniormester
12. juli 2005 - 13:15 #1
Hvilken firewall bruger du?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
12. juli 2005 - 13:16 #2
jeg vil anbefale dig at stille dette spørgsmål inde i "virus" kategorien. Der er en bruger ved navn "arlet" der helt sikkert kan afhjælpe dig dine virus problemer.

tjek også hans hjemmeside der kan du køre en hijackthis.log så er det hurtigere at får problemet løst, du skal bare kopi paste din log ind i dit spørgsmål.

http://www.arlet.dk

mvh
Mads
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2005 - 13:20 #3
hmm, lige nu har jeg kun antivirus??
Avatar billede trekkies Juniormester
12. juli 2005 - 13:22 #4
Ja, så vil det være en god ide at gå ind under virus katagortien, da du er under firewall katagorien lige nu :)
Avatar billede trekkies Juniormester
12. juli 2005 - 13:22 #5
Du skal huske at lukke dette spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2005 - 13:22 #6
heh.. undskyld :)
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2005 - 13:28 #7
hvordan gør jeg det?
Avatar billede trekkies Juniormester
12. juli 2005 - 13:31 #8
Du markere dit navn i en boks ude til venstre, derefter klikker du på "Accepter" knappen, sådan :)