Avatar billede cyberfish Nybegynder
10. juli 2005 - 00:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Live update

Jeg har oxo et lille problem med min live update..den siger min virus def. er ude af dato men jeg har lige hentet de sidste nye updates til den..6-7-2005 siger den..men den er rød på menuen og siger oxo urgent attention..og live update siger der ikke er nye at hente mere.

Har oxo prøvet at fjerne nprtom ohg install det igen uden held..den siger bare det samme
Avatar billede trekkies Juniormester
10. juli 2005 - 00:18 #1
Når at du kører en Liveupdate, hvad siger den så, er tingene installeret eller kommer der en fejl?
Hvilken version kører ud med?
Avatar billede cyberfish Nybegynder
10. juli 2005 - 00:39 #2
Den køre fint igennem..har aldrig haft problemer med det før nu og har brugt 2005 version i længe nu..underligt..jeg hentede lige en manuel update på nortons hjemme side og nu siger den 09-07-2005

Når jeg køre live update igen så siger den bare at min norton er fuld updated og der ikke er flere og jeg skal holde øje med nye
Avatar billede trekkies Juniormester
10. juli 2005 - 00:41 #3
Det er lidt mærkeligt :)

Hvilken dato står der i Norton, ved din antivirus definition?
Avatar billede trekkies Juniormester
10. juli 2005 - 00:46 #4
Jeg har selv Norton installeret på mine 2 computer, den ene fra 2002 står den til 06-07-2005, og den anden fra 2003 står også til 06-07-2005.
Jeg har lige kørt en LiveUpdate på dem begge, og de siger at de er fuld opdateret.
Avatar billede cyberfish Nybegynder
10. juli 2005 - 01:04 #5
Jeg har ikke haft noget problemer med norton ellers..men den siger at min dato er forældet selv om den siger den 9-7-2005..når jeg laver scan så siger den oxo at den ikke scanner med de nye updates :(

Fatter bare hat hvad der sker
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. juli 2005 - 02:03 #6
Prøv at genstarte din PC, det kan være, det er det der skal til, før den anvender den nye opdatering.
Avatar billede cyberfish Nybegynder
10. juli 2005 - 02:06 #7
Har jeg gjort..ved godt man skal genstarte efter :)

Garanteret noget med at man skal slette virus definations et eller andet sted og hente dem igen eller noget...hvor mon de ligger henne
Avatar billede trekkies Juniormester
10. juli 2005 - 10:00 #8
Prøv at kører denne fejl findings program:
http://www.symantec.com/euassistent

Du skal bruge IE 5.5 eller over for at kunne kører denne funktion :)
Avatar billede cyberfish Nybegynder
10. juli 2005 - 14:18 #9
Det var ellers et fint link,men jeg tør ikke sende mine oplysninger ind til norton ;)
Avatar billede cyberfish Nybegynder
10. juli 2005 - 21:46 #10
hmm
Avatar billede cyberfish Nybegynder
11. juli 2005 - 00:01 #11
Det var fordi jeg havde sat min tid og dato forkert i windows ;)
Avatar billede trekkies Juniormester
11. juli 2005 - 00:09 #12
Godt at du selv fandt ud af det :)