Avatar billede newbie.dk Praktikant
01. juli 2005 - 00:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billedebank/billedeharddisk

Hej.
Har nogle af jer erfaring med billedebank/billedeharddisk, altså dem man kan overføre billeder til når man er på farten.
Jeg er på udkig efter en, en med en god farve skærm og gerne hvor man kan ligge sine billeder ind i mapper. Skal kunne køre på batteri(måske kan de alle det) og som standard kunne læse CF-kort.

Kender i noget til det?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. juli 2005 - 06:59 #1
Tænker du på noget i denne stil?
http://www.apple.com/ipod/color/
Avatar billede boxer Nybegynder
01. juli 2005 - 07:09 #2
Den kan dog ikke læse CF kort men der er kabler med til overførsel fra kamera til Ipod'en.
Avatar billede newbie.dk Praktikant
01. juli 2005 - 15:29 #3
nej, det var nu ikke lige den. Er den ikke mest en musikafspiller.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. juli 2005 - 15:46 #4
Den er til både musik og billeder.
Avatar billede newbie.dk Praktikant
18. august 2005 - 14:25 #5
Lukker