Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. juni 2005 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gendanne billeder fra hp photosmart 720 -kamera

Hej eksperter,

Jeg har et hp photosmart 720 -digitalkamera.
Jeg har været til 80 -års fødselsdag og taget en masse billeder, og mine forældre har brugt det igen idag, da jeg fik hue.
Men pludseligt var der ikke mere batteri på kameraet - og kameraet slukkede.

Nu er problemet så at alle billederne er væk.
Eller, det vil sige - jeg tror måske headeren er røget sig en tur (eller lignende).
Jeg kan i hvert falde hverken se billederne igennem kameraets display eller på i 8 in 1 Card Reader (på computeren).
Men hvis man vælger egenskaber for kortet er der anvendt 75,8 MB (hvilket svarer meget godt til hvad der burde være på kameraet).

Jeg ville blive meget ked af at skulle undvære billederne, og håber en af jer skulle have et fif eller to :)
Ville jeg sætte STOR pris på.

Hvis det kræver betaling hører jeg også gerne.

På forhånd mange tak for hjælpen
/Nicklas B.
Avatar billede groenaert Novice
15. juni 2005 - 17:30 #1
Der er en mulighed her http://www.winutils.net/digitalpicture.html

Groenaert
Avatar billede mtj111 Novice
15. juni 2005 - 17:31 #2
Download denne: http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/download.htm, og kør en scan på kortet (kortet skal sidde i din 8 in 1 card reader)

Michael ;-)
Avatar billede mtj111 Novice
15. juni 2005 - 17:32 #3
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. juni 2005 - 21:44 #4
i er dagens helte!

Michael -> smid et svar!

Jeg vil feste videre og fejre huen :)
Avatar billede mtj111 Novice
16. juni 2005 - 13:33 #5
Tillykke med huen!

Og mange tak!
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
16. juni 2005 - 20:48 #6
Man kan nogle steder gå til sin fotohandler, de har et program, de kan kører igennem deres computer, og vupti så er alle Billederne reddet, det koster så lidt, men kun det som det koster at få billederne ud på en cd-rom, ca pris, 50,-

Taastrupmanden.
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
16. juni 2005 - 20:49 #7
Ups: det var en Kommentar:

Man kan nogle steder gå til sin fotohandler, de har et program, de kan kører igennem deres computer, og vupti så er alle Billederne reddet, det koster så lidt, men kun det som det koster at få billederne ud på en cd-rom, ca pris, 50,-

Taastrupmanden.