Avatar billede dingydog Nybegynder
11. juni 2005 - 14:06 Der er 1 løsning

adaptere til memory kort?

Hej.
Jeg har lige købt en Archos Gmini400 fra www.archos.com
Det fede ved den er (også), at man kan smide sine billeder og video op på den fra sit digital kamera! Men det er en CompactFlash memory kort læser der sidder i den?

I olympus kameraer sidder der XD-picture kort. Er der nogen der ved om der fås en adapter mellem sådan et kort og ovenstående kortlæser?
-Anders
12. juni 2005 - 14:43 #1
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=41653
men for de 375,- kr. kan man lige så godt købe sig en alm. multi-kortlæser.