Avatar billede koden Novice
09. juni 2005 - 17:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sony dcr-hc42 brugsanvisning dansk

Kan man finde sådan en på dansk nogen steder?
Brugsanvisning til sony digi kamera...
Avatar billede koden Novice
10. juni 2005 - 20:17 #1
I øvrigt så jeg at ekstra batterier til samme kamera koster over 1000 kr !!!!
På batterier.dk kan man få uoriginale til under 500, men på EBAY UK kan man få dem til under 200 kr.
Skal man passe på nogen af disse batterier, eller er de lige så gode som de dyre???
Avatar billede koden Novice
13. februar 2007 - 09:45 #2
luk
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2007 - 11:00 #3
Kan man finde sådan en på dansk nogen steder

>>eftersom du nok har købt dit kamera i udlandet og sparet en masse penge , så har du nok også råd til og betale prisen for en dansk manual hos en forhandler !