Avatar billede mickey777 Nybegynder
07. juni 2005 - 23:06 Der er 1 løsning

SD Card type - Canon Ixus 50

Kan nogle fortælle mig :

- Fordelene ved High Speed SD Card end "normalt" SD Card?
- Er high speed SD Card tilnyttet bestemt brug?
  Nu skal jeg mest bruge det til stilbilleder, kan det betale sig at købe high speed?
- Vil I anbefale at man køber ét 512 MB SD Card eller 2 x 256 MB SD Card?
- Hvilke SD Card producenter virker bedst med Canon (Ixus 50) digital kamera?

På forhånd tak!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juni 2005 - 23:15 #1
- Kameraet kan gemme billederne hurtigere på et highspeed kort, du skal altså ikke vente så længe inden du kan tage det næste billede.

- Highspeed kort er specielt tiltænkt applikationer hvor det skal gå stærkt, så som foto.

- 1 512 ville være min anbefaling, fordi kortets størrelse først begynder at blive et problem når det er størrere end en Gb (egen erfaring, sikkert afhængig af kamera)

- De burde alle virke lige godt, da SD er en kontrolleret standart.