Avatar billede manse999 Nybegynder
30. maj 2005 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Norton AV/firewall

Hej NG.
Jeg har et mærkeligt problem.
Når jeg re-installerer en maskine (mærke E-mashine), og efter windows xp
installatioene lægger norton anitvirus samt norton firewall på maskinen, begynder maskinen at opføre sig underligt.
Under opstarten går der ca. 20 sek. inden skrivebordet kommer frem, og
yderligere 1 minut inden der kommer ikoner på skrivebordet. Når først det
hele er kommet frem, kan jeg arbejde med computeren som normalt.
Det skal siges, at jeg IKKE har 2 antivirus programmer installeret, og jeg har endvidere deaktiveret windows firewall.

Er der nogen der har gode ideer?
På forhånd tak

--
Check min hjemmeside: http://www.nyhedsoverblikket.dk
En side der samler nyhederne fra forskellige medier. Og så lige en kuul
feature: Du kan designe din egen nyhedsside.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
30. maj 2005 - 22:15 #1
kører du noget server client løsning?
Avatar billede manse999 Nybegynder
30. maj 2005 - 22:37 #2
Nej. Helt alm. PC sat på min TDC ADSL
Avatar billede manse999 Nybegynder
16. juli 2007 - 12:53 #3
lukker