Avatar billede mobius6 Juniormester
30. maj 2005 - 09:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SD kortet dur ikke efter oveførsel?

Hej E's
har et Canon powershot A400 (skåd kamera)
normalt overfører jeg billeder via et kabel, men sidst smed jeg SDkortet i en kortlæser og hentede den vej, desværre kom jeg samtidigt til at vælge alt på kortet og trykke delete..
herefter kan kameraet ikke starte op (og ja der er batterier i)

hvad gøres der?
mangler kortet en fil?

:)
Avatar billede KLS Novice
30. maj 2005 - 09:51 #1
Fat formater kortet på computeren og sæt det i cameraet igen.

det burde virke.

det virkede på mit Fuji Finepix
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
07. juni 2005 - 16:55 #2
Hvis du vil have alle billederne igen, så gå til din fotohandler, de kan genoprette alle dine Billeder + overfører dem på cd-rom for omkring ca. 50 kroner..
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. juni 2005 - 19:39 #3
disken er formateret, virker stadig ikke, købt ny 2GB :)