Avatar billede bennyn Nybegynder
22. maj 2005 - 22:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at læse fra SD kort

Hej Alle
Jeg har fået et problem med et SD 128 Mb kort
Hvis jeg har kortet i mit kamera kan jeg se alle billederne.
Sætter jeg kameraet til pc'en og forsøger at kopiere billederne får jeg læse fejl. Det samme sker hvis jeg flytter kortet over i min kortlæser..
Kigger jeg på kortet, kan jeg se det antal billeder der burde være, men får læsefejl ved læsning..
Kører jeg en defragmentering får jeg at vide at der er en læsefejl

Er der nogen måde jeg kan få fingre i mine billeder ??
Avatar billede ppr Nybegynder
23. maj 2005 - 00:18 #1
Avatar billede bennyn Nybegynder
23. maj 2005 - 15:52 #2
Løste desværre ikke mit problem
Avatar billede bennyn Nybegynder
14. juni 2005 - 18:32 #3
Lukker - - -  Måtte droppe problemløsningen