Avatar billede ekinci Praktikant
21. maj 2005 - 16:56 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

er der nogen der vil kigge på denne hijack

er der nogen der vil kigge på denne hijack.

ogfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\htpatch.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\NCLTools\NclConf.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Skype\Skype.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office\OUTLOOK.EXE
C:\WINDOWS\msagent\AgentSvr.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office\1030\wfxmsrvr.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office\1030\OLFMOD32.EXE
C:\Documents and Settings\Abdullah Ekinci\Skrivebord\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.lwutmhtioyzjn.com/TfUUlaGtGeqzoQQKmC_yKOfUMxjsiC7q_4Gv7/xAu/dBvFa2YVHGYIDmkKyH52Sg.jsp
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {90620C96-72AE-1BE0-D241-B922E9AFEB6A} - C:\DOCUME~1\ABDULL~1\APPLIC~1\MANAGE~1\dvd tool.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HTpatch] C:\WINDOWS\htpatch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link AirPlus G] C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Nokia Connection Monitor] "C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\NCLTools\NclConf.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [magsrulefaceburn] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FORWAITMAGSRULE\InfoExit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NBJ] "C:\Programmer\Ahead\Nero BackItUp\NBJ.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [armydale] C:\DOCUME~1\ABDULL~1\APPLIC~1\PROXYC~1\Default Meet Coal.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Microsoft Works Calendar Reminders.lnk = ?
O4 - Global Startup: Ulead Photo Express 4.0 SE Calendar Checker .lnk = C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file)
O12 - Plugin for .pdf: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\nppdf32.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab31267.cab
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://by15fd.bay15.hotmail.msn.com/resources/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {53B3ABEA-4445-44D9-A01E-088144CAABD9} (FileSharingCtrl Class) - http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/P4Apps/FileSharing/da/filesharingctrl.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://paris.tourismeville.wanadoo.fr/AxisCamControl.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O16 - DPF: {C5E28B9D-0A68-4B50-94E9-E8F6B4697516} (NsvPlayX Control) - http://www.yayindayiz.biz/codec/nsvplayx_vp6_mp3.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {EDAF796E-9210-4417-ADDC-2AB18E4F6C27} (Hjemmeside.KvikFoto) - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikFoto.CAB
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Sygate Personal Firewall (SmcService) - Sygate Technologies, Inc. - C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
Avatar billede levich Nybegynder
21. maj 2005 - 17:02 #1
ja, øjeblik
Avatar billede levich Nybegynder
21. maj 2005 - 17:10 #2
Genkender du den her mappe og fil? C:\DOCUME~1\ABDULL~1\APPLIC~1\MANAGE~1\dvd tool.exe
Avatar billede ekinci Praktikant
21. maj 2005 - 17:12 #3
ved ikke men hvad er det for noget, der står noget med dvd
Avatar billede levich Nybegynder
21. maj 2005 - 17:14 #4
Ok godt. Følg vejledningen her:

(1)
Deaktiver systemgendannelse, ved at Højreklikke på "Denne Computer" på skrivebordet -> egenskaber -> Systemgendannelse -> sæt flueben i "Deaktiver systemgendannelse" -> Klik OK.

(2)
Hent scannereren http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe, som vi skal bruge senere.

(3)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og fix følgende linjer med HijackThis:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.lwutmhtioyzjn.com/TfUUlaGtGeqzoQQKmC_yKOfUMxjsiC7q_4Gv7/xAu/dBvFa2YVHGYIDmkKyH52Sg.jsp
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: (no name) - {90620C96-72AE-1BE0-D241-B922E9AFEB6A} - C:\DOCUME~1\ABDULL~1\APPLIC~1\MANAGE~1\dvd tool.exe
O4 - HKLM\..\Run: [magsrulefaceburn] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FORWAITMAGSRULE\InfoExit.exe
O4 - HKCU\..\Run: [armydale] C:\DOCUME~1\ABDULL~1\APPLIC~1\PROXYC~1\Default Meet Coal.exe
O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file)

Åbn en tilfældig mappe, i menuen klik på Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

søg efter og slet følgende filer:
C:\DOCUME~1\ABDULL~1\APPLIC~1\MANAGE~1\dvd tool.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FORWAITMAGSRULE\InfoExit.exe
C:\DOCUME~1\ABDULL~1\APPLIC~1\PROXYC~1\Default Meet Coal.exe

(4)
Start -> programmer -> tilbehør -> systemværktøjer -> diskoprydning -> Slet Temporary internet files, papirkurv og midlertidige filer.

(5)
Kør scanneren mwav.exe, og sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files.
Tryk på Scan Clean
Scanningen kan godt tage et par timer.

(6)
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis, og send den herind.
Avatar billede ekinci Praktikant
21. maj 2005 - 17:16 #5
det bliver ikke idag da jeg skal gå om lidt men du skal nok få dine point
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. maj 2005 - 18:10 #6
Delte meninger om [MessengerPlus! 3]:
http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede levich Nybegynder
21. maj 2005 - 20:29 #7
Ja, jeg venter. Det kan jo være at der skal fjernes mere.

Messenger Plus!
Du kan roligt installere Messenger Plus!, bare husk at sige nej til at installere det såkalte "sponsorprogram", se hvordan her: http://www.grineflip.dk/download/msn-plus/msn-plus.htm
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. maj 2005 - 23:12 #8
Du jeg forsøger at sige til 'folk' der er "fan" (?) af [MessengerPlus! 3] er at den er/var et tilbehør til den gamle MS Messenger - siden da er M$ jo fremkommet med en nyere/bedre Messenger som (efter sigende) indeholder de samme - og bedre - funktioner end [MessengerPlus! 3]...
Avatar billede levich Nybegynder
22. maj 2005 - 09:23 #9
majsmarken -> MSN har oppet sig, korrekt, men MessengerPlus! kan stadig noget ekstra.
Avatar billede ekinci Praktikant
22. maj 2005 - 19:38 #10
Hej Levich

her har du en ny Hijack,men den øverste R1 bliver ved med at komme frem selvom jeg sletter den.
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\htpatch.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\NCLTools\NclConf.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Skype\Skype.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Documents and Settings\Abdullah Ekinci\Skrivebord\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.klzzjbnmrvxnzahhrmdmsfodn.com/TfUUlaGtGeqzoQQKmC_yKOfUMxjsiC7q_4Gv7/xAu/d_xk42IpmIPIDmkKyH52Sg.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HTpatch] C:\WINDOWS\htpatch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link AirPlus G] C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Nokia Connection Monitor] "C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\NCLTools\NclConf.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NBJ] "C:\Programmer\Ahead\Nero BackItUp\NBJ.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Microsoft Works Calendar Reminders.lnk = ?
O4 - Global Startup: Ulead Photo Express 4.0 SE Calendar Checker .lnk = C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
O12 - Plugin for .pdf: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\nppdf32.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab31267.cab
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://by15fd.bay15.hotmail.msn.com/resources/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {53B3ABEA-4445-44D9-A01E-088144CAABD9} (FileSharingCtrl Class) - http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/P4Apps/FileSharing/da/filesharingctrl.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://paris.tourismeville.wanadoo.fr/AxisCamControl.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O16 - DPF: {C5E28B9D-0A68-4B50-94E9-E8F6B4697516} (NsvPlayX Control) - http://www.yayindayiz.biz/codec/nsvplayx_vp6_mp3.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {EDAF796E-9210-4417-ADDC-2AB18E4F6C27} (Hjemmeside.KvikFoto) - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikFoto.CAB
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Sygate Personal Firewall (SmcService) - Sygate Technologies, Inc. - C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
Avatar billede levich Nybegynder
22. maj 2005 - 22:19 #11
Gentag min vejledning, hvor du i punkt (3) fixer nedenstående linjer med hijackthis:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.klzzjbnmrvxnzahhrmdmsfodn.com/TfUUlaGtGeqzoQQKmC_yKOfUMxjsiC7q_4Gv7/xAu/d_xk42IpmIPIDmkKyH52Sg.htm
O16 - DPF: {C5E28B9D-0A68-4B50-94E9-E8F6B4697516} (NsvPlayX Control) - http://www.yayindayiz.biz/codec/nsvplayx_vp6_mp3.cab

... hvilket jeg håber fjerner linjerne.
Avatar billede ekinci Praktikant
23. maj 2005 - 18:20 #12
hej igen, O16 blev fjernet men R1 bliver fjernet og når jeg laver en ny scan dukker den op igen, jeg ved ikke hvordan man kommer af den
Avatar billede levich Nybegynder
23. maj 2005 - 22:03 #13
Enten kan det ikke ses i hijack-loggen, hvad der er galt, eller også har jeg overset noget.

Der er to linjer som er en anelse underlige:
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
Prøv at søge efter "iexplorer.exe" på hele c-drevet og meld tilbage i hvilke mapper filen er? De to ovenstående linjer tyder på, at der er en ekstra kopi, som måske skal fjernes.
Avatar billede levich Nybegynder
23. maj 2005 - 22:04 #14
Undskyld, du skal selvfølgelig søge efter "iexplore.exe"
Avatar billede ekinci Praktikant
23. maj 2005 - 22:38 #15
jeg fandt disse filer under søgningen:

iexplore                  mappe: C:\programmer\internet explorer
iexplore.exe-3460629D.pf  mappe: C:\windows\prefetch
iexplore                  mappe: C:\windows\ServicePackFiles\i386

håber at det kan hjælpe dig lidt...
Avatar billede levich Nybegynder
23. maj 2005 - 23:38 #16
Det er som det skal være.

Prøv at kør en virusscanning - en grundig scanning. Hvis du ikke har noget program installeret, så kan du hente et her: http://free.grisoft.com/freeweb.php
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. maj 2005 - 07:07 #17
Avatar billede ekinci Praktikant
24. maj 2005 - 22:52 #18
levich, jeg har lavet en fuld scanning men det hjalp ikke, jeg synes at vi skal afsluttu nu og tak for hjælpen.
Avatar billede ekinci Praktikant
24. maj 2005 - 22:57 #19
hej levich, jeg ved ikke hvad der er gået galt men på en eller anden måde har jeg givet point til mig selv, kan du hjælpe mig så jeg kan give pointene til dig.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. maj 2005 - 22:59 #20
... og så tar' du selv alle point alligevel ?
Avatar billede levich Nybegynder
24. maj 2005 - 23:13 #21
Du kan oprette et nyt spørgsmål til 100 point, og vente på at jeg lægger et svar, og derefter give mig pointene.

Lav et link til det nye spørgsmål her, så jeg kan finde det.
Avatar billede ekinci Praktikant
26. maj 2005 - 21:55 #22
hej levich prøv denne her, det der med computer er ikke min stærke side, men jeg håber at den virker.  http://www.eksperten.dk/spm/620660