Avatar billede krukken Juniormester
15. maj 2005 - 23:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke forbinde via port?

Hej

Jeg har et spil som jeg spiller over nettet - men der er nu opstået en problem. Når jeg starter spillet får jeg følende besked:

"Your XXXX port is not reachable. Please review your network config."

Både min Norton og Firewall er åben!

Hvordan ændre jeg dette så jeg igen kan spille over nettet?
Avatar billede boxer Nybegynder
16. maj 2005 - 07:05 #1
Hvis du forbinder gennem en router skal den måske også åbnes.
Tjek også spilproducentens hjemmeside - måske skal der åbnes mere end 1 port.
Avatar billede krukken Juniormester
16. maj 2005 - 08:06 #2
Nope, den er åben. Men det lader til at problemet er forsvundet over natten:-)