Avatar billede nebelong Nybegynder
12. maj 2005 - 00:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Zonealarm - nedsat hastighed på downloads ?

Hej,

Jeg har for et par dage siden installeret både Zonealarm og Antivir på min pc som beskyttelse ... Det fungerer i og for sig også helt fint, men jeg har bare det problem at når jeg f.eks. får sendt noget via MSN så tager det en krig at hente selvom min forbindelse er meget hurtig ! Hvordan kan det være ? Er det noget som man kan afhjælpe inde i programmet ? Håber der er nogen der kan hjælpe mig ... :)
Avatar billede nebelong Nybegynder
12. maj 2005 - 22:35 #1
Slet ikke nogen ?
Avatar billede gratis Nybegynder
12. maj 2005 - 23:30 #2
har du prøvet at lukke zonealarm for at se om det gir en forskel ? og hvordan med MSN har den server rettighedder i Zonealarm ? det skal den ha for at det kører optimalt
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1618&page=8
Avatar billede gratis Nybegynder
12. maj 2005 - 23:33 #3
PS.vi for ingen mail fra Eksperten når der er skrevet indlæg, det er en fejl på Eksperten iøjeblikket...
Avatar billede nebelong Nybegynder
13. maj 2005 - 01:05 #4
Hej, først og fremmest tak fordi du gider at svare .. :) Ja jeg har prøvet at lukke ZA men det betyder ingenting, ihvertfald ikke på de tys tys programmer hvor jeg normalt henter ting ... Jeg fatter ikke rigtig noget af dit link ? Det er en side hvor den aldrig loader helt op - der står bare pcstats på midten af siden og så sker der ikke rigtig mere ... Hvad er det ? :)
Avatar billede nebelong Nybegynder
13. maj 2005 - 01:56 #5
Så loadede siden ordentligt op og jeg fik konfigureret det jeg skulle, men det hjælper stadig ikke ... Kan det måske have noget med min router at gøre ? Jeg har nemlig noget cybercity internet og det kan være at de lukker ned for sådan nogen programmer når man skal installere programmet til sin router ?
Avatar billede gratis Nybegynder
13. maj 2005 - 13:53 #6
linket jeg lagde er en guide til zonealarm , som er ligegyldig når du har styr på det :)jeg ved ikke om din router ka ha någet med det at gøre, der skal du nok kontakte Cybercity, eller lige kigge i kategorien http://www.eksperten.dk/spm/Internet/Udbydere/Cybercity/ for at se om der er andre der har det samme problem...
Messenger har fra version 7 fået blokeret for en masse filtyper, ka det mon ha någet med det at gøre ? på denne site ka du hente en patch som åbner for filtyperne igen
http://www.mess.be/
Avatar billede lx2ba Novice
13. maj 2005 - 16:16 #7
Siden pcstats (gratis' link - 120505-23.30.43) fungerer da perfekt!
Avatar billede lx2ba Novice
13. maj 2005 - 16:16 #8
Nå, jeg fik ikke læst de følgende linjer  :-( oops...
Avatar billede nebelong Nybegynder
13. maj 2005 - 21:39 #9
Gratis - du har i hvert fald fået sat mig på rette spor og det skal du ha tak for ... Læg et svar så giver jeg dig points :)
Avatar billede gratis Nybegynder
13. maj 2005 - 21:46 #10
herligt hvis du for bugt med det ;) jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv,Go Weekend :0)
Avatar billede nebelong Nybegynder
16. maj 2005 - 23:25 #11
Hej igen Gratis, jeg fandt ud af at det var noget med portene på min router og har fået åbnet for dem jeg skal bruge så problemet er løst. Tak for hjælpen!
Avatar billede gratis Nybegynder
17. maj 2005 - 01:35 #12
du er velkommen :)