Avatar billede baileys Nybegynder
10. maj 2005 - 10:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iptables og redirecting af forbindelse

Jeg sidder på et lukket netværk, og vil gerne i forbindelse med en speciel netradio, som jeg ofte lytter til når jeg arbejder hjemme - desværre er der af sikkerhedsmæssige årsager kun åbent for enkelte porte ud af netværket, som bruges til alt muligt trafik - er det muligt at kunne redirecte trafikken via min hjemmeserver? Således, at hvis jeg kunne sætte winamp til at connecte på min hjemmeserver på port 80, så redirectes trafikken automatisk videre til streamingserver:1600 (og den anden vej igen)?

Jeg bruger iptables som firewall, men er kun godt bekendt med input/output statements - skal man benytte forward-statementet, eller hvordan? :)
Avatar billede baileys Nybegynder
10. maj 2005 - 14:15 #1
Nok den forkerte kategori :)
Avatar billede baileys Nybegynder
10. maj 2005 - 14:17 #2
Lukket