Avatar billede vanni Nybegynder
08. maj 2005 - 17:13 Der er 1 løsning

pix 501 acl vpn

Hej

(der er skabt en fungerende forbindelse med VPN)

Har vist forstået, at med ACL, kan man bestemme (forward), hvilken intern ip, der må bruges.

Nogen, der kan bøje i neon?
Avatar billede jens_bach Nybegynder
08. maj 2005 - 23:12 #1
hmm ja hvis du i cli skiver

"no sysopt connection permit-ipsec" (en linje som bliver tilføjet hvis man laver vpn via  web interfacet...

der efter kan du lave dine acl som du vil (vpn'en bliver termineret på det interface som vpn trafikken kommer fra :)
eks hvis det er ude fra som skal du ligge acl på Outside interfacet ;)

mvh
jens bach