Avatar billede olleg Nybegynder
05. maj 2005 - 16:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

myphpadmin login fejl

Hejsa..

Jeg har nu fået min mysql til at køre.. men når jeg vil teste den kommer denne fejl! (dette er IKKE i myphpadmin)

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) in C:\webserver\Apache2\htdocs\index.php on line 2

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\webserver\Apache2\htdocs\index.php on line 3

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in C:\webserver\Apache2\htdocs\index.php on line 3
Avatar billede amews_aj Nybegynder
05. maj 2005 - 16:04 #1
Ehm... Du skal da vist over i kategorien mysql i stedet, tror du får hurtigere hjælp der!

Husk at lukke dette...

P.S.: Det hedder phpmyadmin ;)
Du kan heller ikke logge ind i phpmyadmin vel?
Egentlig er det jo så en mysql fejl!
Avatar billede olleg Nybegynder
05. maj 2005 - 16:07 #2
hehe... uhh jeg er træt idag.. :)

ja, det er samme fejl... jeg kan jo ikke logge ind når det ikke virker!
Avatar billede olleg Nybegynder
05. maj 2005 - 16:07 #3
og der lukkes!