Avatar billede kwan112 Nybegynder
30. april 2005 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde mit video kamera

jeg har et Canon MV400 DV video kamera med DV udgang på.

Jeg har så købt mig et DV kabel, da der er DV indgang i min laptop. Første gang jeg satte stikket i kameraet og i min pc, da fandt XP camararet med det samme, og instalerede de driver som skulle osv. og alt virkede fint.. så i dag ville jeg prøve igen. og jeg sætter det til som sidst, og ingen ting sker. overhovedet ingen, og når jeg starter mit videoredigeringsprogram, siger den bare at der ikke er sat et kamare til..

hvad kan jeg gøre.. det haster..
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
30. april 2005 - 21:18 #1
Måske en lidt dum kommentar, men har du husket at tænde for kameraet og sat det i play funktion?
Avatar billede boxer Nybegynder
30. april 2005 - 21:56 #2
Ellers kan du fjerne kameraenheden i enhedshåndtering - genstarte og lade XP installere det igen.
Du kan også prøve med det software der følger med kameraet da du købte det.
Avatar billede kwan112 Nybegynder
01. maj 2005 - 00:10 #3
hey sonysoccer, jo, den var tændt. :)

anonym: enheden var ikke i enhedshåndteringen. den var somom den var afinstalleret, me nsamtidigt ikke registrede noget isat..

men nu virker det.. jeg lod min pc stå slukket i et par timer.. og det hjalp af en eller anden grund.. men tak.. anonym... smidder point til dig..
Avatar billede boxer Nybegynder
02. maj 2005 - 15:54 #4
tak for point :o)