Avatar billede Slettet bruger
17. april 2005 - 11:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP clicksmart 510 batterier

Jeg har arvet et digitalkamera, der kan en hel masse. Bl.a. webcam og video.

Og også et logitec webcam på en lille gummifod. Kan ikke se, hvad det hedder, men det hele er samlet på en cd hvor der står webcam 6.

kameraet har jeg fjollet lidt med i badeværelsets klare lys. Det er ret skægt, men jeg har en fornemmelse af, at hver gang jeg bruger blitzen, knalder den bare lige fire batterier af.
Kender nogen noget til det kamera? Jeg har læst en vældig gang ros af det på nettet, men ikke en lyd om batteriøkonomi.
Billedkvaliteten er heller ikke noget at prale af, men det går nok til amatør- og begynderbrug.
det medfølgende kort er kun på 8 mb. Kan det betale sig at købe et større kort, eller er det kamera bare en gang spøg og skæmt?
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 11:56 #1
lignende spørgsmål er blevet stillet tidligere.. og sådan nogle kamera'er æder batteri'er som M&M's.. er det genopladelige batterier?
Avatar billede boxer Nybegynder
17. april 2005 - 11:57 #2
Så vidt jeg kan se er det et Logitech Clicksmart digital kamera du har fået. Inklusive et billedbehandlingsprogram koster det 499,-

Efter min mening er det et spøg og skæmt kamera :o) og det kan ikke betale sig at købe et nyt memorycard med minder du kan få et brugt meget billigt.
Hvad batterierne angår kan du se om du ikke kn købe nogle genopladelige.

Hvis du skal til at gå op i digitale kameraer skal du nok ofre 2 - 3000 kr. på det.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2005 - 12:08 #3
Tak for to fyldestgørende svar, der bekræfter mit spørgsmål.
kalp læg et svar, og Ulrich: jeg lavet et spm til dig, som du kan svare på.

Jeg vil more mig med det i dagslys, og nok ret snart investere i et godt et til en ordentlig pris. Men så lidt som jeg fotograferer (det, der hænger på væggen blev vist sidst brugt ved barnebarnets dåb for otte år siden) er det ikke min første prioritet. I får selvfølgelig 60 hver.
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 12:11 #4
Du får et svar:)

og ulrik
http://www.eksperten.dk/spm/610424
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2005 - 12:13 #5
http://www.eksperten.dk/justerpoint.phtml?qid=610419

Brug dette til at afsætte flere point i stedet for at fylde databasen med ligegyldige spørgsmål ;)
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2005 - 12:16 #6
Hej John. Længe siden man har hørt noget til dig. Velkommen i det flotte søndagsvejr.