Avatar billede prikmus Nybegynder
13. april 2005 - 22:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Store til små bogstaver i word

Hejsa

Lige en lille genvej jeg har brug for... Jeg har skrevet et langt stykke, i word, med capslock trykket ned :o( jeg ved at man kan vende teksten om til små bogstaver i stedet for, ved at bruge en genvej..
Sidder der en haj der ude der kanhjælpe mig så bliver jeg glad..

På forhånd tak
Prikmus
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. april 2005 - 22:08 #1
Du kan markere hele teksten, og derefter vælge menuen Formater > Store og små bogstaver ... > Benyt kun små bogstaver (eller Først bogstav i sætningen med stort)
Avatar billede prikmus Nybegynder
13. april 2005 - 22:12 #2
Hmm jeg tænker der er en genvej, kender du den
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. april 2005 - 22:14 #3
Nope.. tror jeg ikke at jeg kender.. kan i hvert fald ikke huske den :-)
Avatar billede b.b Nybegynder
13. april 2005 - 22:19 #4
Du kan jo altid indspille en Makro der gør det, og så lave en genvejstast til den...
Avatar billede sharkman Nybegynder
13. april 2005 - 22:47 #5
Markér teksten. Tryk Shift + Ctrl + A
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 23:24 #6
Eller marker teksten tryk på Shift+F3
Avatar billede hcma Novice
14. april 2005 - 00:33 #7
hov-sa's virker og er den letteste og helt rigtige løsning.
Avatar billede prikmus Nybegynder
14. april 2005 - 06:46 #8
Sharkman jeg kan ikke få dit til at virke, men jeg kan også få hov-sa's til at virke så hov-sa er du sød og smide et svar :o) så bliver jeg glad.. 1000 Tak for hjælpen det var dejigt
Avatar billede netzen Nybegynder
14. april 2005 - 13:21 #9
Hejsa,

Man kan altså også bruge, :Tryk Shift + Ctrl + A, men det andet er nok nemmere, så skal man kun bruge 2 taster :)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2005 - 23:31 #10
netzen - det var ikke for at blande mig, men jeg kunne først få Shift+ctrl+a til at virke, når jeg havde brugt shift+F3. Begyndte jeg med din løsning, sker der ingen ting.
Avatar billede prikmus Nybegynder
15. april 2005 - 08:51 #11
Jeg kan slet ikke få shift ctrl a til at virke :s lige meget hvordan jeg vender og drejer den :o)