Avatar billede rephint Nybegynder
30. marts 2005 - 20:37 Der er 9 kommentarer

Når MSN åbnes kommer der XP fejlbesked.

Hej.

Jeg har siden igår (d. 29) haft jævne problemer med mit msn. Samtlige gange jeg prøver at åbne det kommer den vante XP "Undlad at sende" fejlbox op, lige når msn vinduet åbner og prøver at loade kontaktpersoner (tyder det på).

Jeg har prøvet flg:
- Geninstallere betaen (7.0)
- Installere 6.2 versionen igen
- Slettet alt hvad havde med msn at gøre på computeren, og prøvet ovenstående igen
- Fjernet spyware
- Slettet tempfiles

Hurtig hjælp værdsættes !

På Forhånd tak.

VH Rasmus Toft
Avatar billede rephint Nybegynder
30. marts 2005 - 20:39 #1
Ydermere, har jeg prøvet systemgendannelse, helt op til en uge bagud.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. marts 2005 - 21:14 #2
Lige PT tror jeg MSN har server problemer, det kan du kontrollere her: http://messenger.msn.com/Status.aspx
Avatar billede kick Nybegynder
30. marts 2005 - 21:17 #3
Jeg har de samme problemer,Sådan er nu med BETA LORT fra Bill af.

Det er enu en ting vi må lære at leve med desværre
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. marts 2005 - 21:20 #4
kick>> Tror ikke det er et 7.0 Beta problem. Som Rephint også skriver er problemet der også med 6.2. Problemet er der også med GAIM (linux messenger) og Messenger Status: http://messenger.msn.com/Status.aspx virker slet ikke. WebMessenger virker heller ikke!
Avatar billede kick Nybegynder
30. marts 2005 - 21:30 #5
Hmz men får alligvel error medelser når win dåsen starter op
Meen måske er det ikke msn der gør det
Avatar billede rephint Nybegynder
30. marts 2005 - 21:38 #6
Jamen kan jo ikke bruge MSN, det bliver jo lukket ned igen efter fejlmeddelelsen. Webmessenger var nede kortvarigt, men er nu oppe igen - sammen med alt andet, jeg sidder stadig tilbage med problemet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. marts 2005 - 21:45 #7
sikkert ikke en løsning du er vild med, men du kan installere GAIM og se om det virker for dig.
Avatar billede rephint Nybegynder
30. marts 2005 - 22:01 #8
En slags version der kører på MSNs net el. ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. marts 2005 - 08:42 #9
GAIM (http://gaim.sourceforge.net/) er en messenger klon der køre på mange forskellige services (ICQ, MSN.....) Den stammer fra Linux verden, men er selvfølgelig i en windows udgave.