Avatar billede thbala Nybegynder
22. marts 2005 - 17:12 Der er 6 kommentarer

streger ved hurtig opdatering af billede

jeg har et billede der skifter hurtigt imellem 30 forskellige billeder så det bliver til en lille animation. problemet er at når animationen kører kommer der streger på billedet fordi det ikke bliver loadet hurtigt nok. kan man undgå det på en måde??
billederne skifter ved hjælp af en timer.

jeg har prøvet at lave billederne om fra JPG til BMP og det hjalp lidt på problemet, men det fungerer stadig ikke ordentligt
Avatar billede vallemanden Nybegynder
22. marts 2005 - 17:22 #1
køre du interlace?
Avatar billede thbala Nybegynder
22. marts 2005 - 17:49 #2
hmm.. den var jeg ikke lige med på.. hvad er det?
Avatar billede kammeyer Nybegynder
22. marts 2005 - 21:27 #3
Her står der om interlaced billeder - scroll et stykke ned
http://www.html.dk/artikler/00029/
Avatar billede plx Nybegynder
22. marts 2005 - 21:31 #4
Bruger du double buffering?

Hvis ikke, så prøv en tur på google, måske dit problem ligger her
Avatar billede thbala Nybegynder
24. marts 2005 - 16:52 #5
det er tilsyneladende manglen på double buffering der er fejlen men jeg er rimelig ny i delphi og kan stadig ikke rigtigt få det til at fungere :(
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. august 2006 - 12:26 #6
på tide at lukke ?