Avatar billede rorac Nybegynder
11. marts 2005 - 22:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

NIS 2005 og Outlook

NIS 2005 blokerer åbenbart download af mails fra
pop3 mail servere. Når jeg deaktivirer NIS kan jeg downloade mails, når den er aktiv kan jeg ikke hente mails. Hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede rorac Nybegynder
11. marts 2005 - 22:57 #2
Tak for hjælpen, det var ikke direkte dit link der løste det, men jeg fandt et andet
så du får pointene
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 22:59 #3
okay..O)
Takker.!
Avatar billede rorac Nybegynder
11. marts 2005 - 23:00 #4
hej bartfreak

kan du ikke lige sende et svar så du kan få point !
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 23:01 #5
btw.. så smid lige det andet link.. blot til andre brugere..O)
Og luk spm´let.. du bør egenligt tage point selv, da du selv fandt løsningen.
Men hvis du skriver den her, vil mange sikkert få glæde af den..O)

bartfreak.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 23:02 #6
skal point retur, si´r du bare til !!..O)