Avatar billede kodak Mester
22. februar 2005 - 15:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skype (SkypeOut) HJÆLP

Jeg vil gerne høre hvad der går galt.

Jeg har købt 10 EUOR taletid til Skype men de virker ikke den skriver at de er indbetalt og i skype (programmet) siger den ar der ikke er ind betalt noget.

Tider der siger hvor lang tid jeg har til at bruge de 10 euro på den teller ned af selv om programmet ikke kan bruge eller oplyse mig om hvad jeg har på min skype konto.

HJÆLP Jeg vil ikke miste 10 Euro
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. februar 2005 - 15:18 #1
Avatar billede kodak Mester
22. februar 2005 - 15:33 #2
ja den side kænder jeg godt men det kan jeg ikke bruge til noget da jeg ikke får noget ud af det
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. februar 2005 - 15:54 #3
Hvis De ikke gider løse dit problem, så kan vi jo hellere ikke gøre det.

/per
Avatar billede kodak Mester
13. maj 2005 - 10:51 #4
Fuck det skype lort bruger det ikke