Avatar billede skooter Nybegynder
11. januar 2005 - 15:20 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Bedømmelse af et kulturelt site

Hejsa

Hvad siger I til designet? http://www.testmig.dk/hyggetur.dk/

Det er meningen at den skal henvende sig til ældre mennesker mellem 45 - 60 år.

Skooter
Avatar billede t_madsen Nybegynder
11. januar 2005 - 15:48 #1
Det er du sluppet pænt fra, jeg kan li' det i hvert fald :) Det eneste der lige er at sige er, at når man åbner siden i firefox ser det ikke helt rigtigt ud oppe i toppen, men det kan hurtigt rettes, hvis det er det du vil ;)
Avatar billede mjl Nybegynder
11. januar 2005 - 15:52 #2
Nu er jeg "kun" 42, og er ret tændt - kanon med den slags sider, så vi ved hvor hvad er i den by, det handler om...

Designet er i top - og det er let at "komme omkring"...

Super glæder mig til den er færdig!!!

hilsen Conrad
Avatar billede skooter Nybegynder
11. januar 2005 - 17:44 #3
Jeg må indrømme at jeg ikke er ene om at lave sitet. Vi er gruppe som har været i gang med sitet en uges tid.
Avatar billede mjl Nybegynder
11. januar 2005 - 18:04 #4
Stadig helt fin....
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
11. januar 2005 - 18:07 #5
Siden er fin, men der er lidt problemer med visningen af grafikken i Mozilla Firefox.
Avatar billede b_ball Nybegynder
11. januar 2005 - 18:12 #6
mange problemmer i FF

Jeg syntes der mangler nogle farver

En ting jeg ikke kan lide ved din menu er at der ikke kommer en "musefinger" frem over linksne. hvis du forstår
Avatar billede t_madsen Nybegynder
11. januar 2005 - 18:19 #7
b_ball, den finger kommer i IE
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 18:33 #8
meget flot, og meget overskuelig side.. 10 tal fra mig :)
Avatar billede b_ball Nybegynder
11. januar 2005 - 18:42 #9
t_madsen --> Den kommer ikke i FF. Måske man også skulle få den frem der. Jeg troede faktisk slet ikke der var noget på undersiderne.
Avatar billede got-it Nybegynder
11. januar 2005 - 23:13 #10
pænt design.  Syntes dog mundermenuerne burde være mere brugervenlige ligesom hovedmenu-ikonerne (:
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2005 - 17:45 #11
Rigtig pænt design. Dog synes jeg at farverne er lidt for kedelige, også målgruppen taget i betragtning. Menustykkerne til venstre er til gengæld rigtig gode. Jeg ville dog ligge denne i toppen på langs. Så får du også mere plads til indhold. Derudover ville jeg ikke bruge layers til menuvalg. De forskellige undermenuer ville jeg først vise, samt en kort teaser af disse så snart man har valgt. Dvd. Hvis man klikker på "Kunst" kommer en ny side (husk i øvrigt brødkrummesti) frem med beskrivelse, billede samt link om Kunst-håndværk-stedet, Smedegård og Gallery Actual art. Herfra har man så lettere ved at danne et overblik over hvad de egentlig er, og hvad man vil læse mere om. Derudover ville jeg gøre hele toppen mindre. Hyggetur behøver slet ikke at fylde så meget - man kan godt se selvom man er fyldt 45. Din underteaser "Herning og omegn" ville jeg også kalde noget bedre. Fx Guide til kulturelle steder i Herning" eller lign. Det var lige de hurtige, håber det kan bruges.
Avatar billede skooter Nybegynder
13. januar 2005 - 15:11 #12
Siger tusind tak for alt den gode og brugbare kritik :)
Avatar billede mjl Nybegynder
13. januar 2005 - 16:01 #13
:)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2005 - 17:40 #14
jeg giver designet 11@13, det er super fedt!!!
Avatar billede mjl Nybegynder
14. januar 2005 - 14:29 #15
...og skulle du få lyst til, at lukke dette spørgsmål, er jeg sikker på, at folk gerne vil hjælpe en anden gang!