Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
28. december 2004 - 13:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Recovery tool?

Hej folkens!

Ved godt at det her spørgsmål er stillet mere end een gang.
Men! Jeg skal bruge et recovery tool til en fat32 partition.
Jeg har nemlig ved en fejl slettet 27Gb, som er ret vigtige for mig. Jeg har så anskaffet mig en 40Gb harddisk og installeret Windows XP på den, da jeg ikke kunne finde nogle programmer til linux, der kunne gøre det jeg ønskede.

Sagen er så den, at jeg gerne ville kunne restorere det hele på een gang, ikke som de programmer jeg har fundet, med kun en fil af gangen. For når det gælder 27Gb kan I vel selv regne ud hvor lang tid det vil tage.

Så, hvis der er nogen der har links/ligger inde med programmer eller kender programmer der kan recover slettede filer, og lægge dem i mapper som de var før. Ikke nødvendigvis med det gamle navn, hvilket jeg ikke tror kan lade sig gøre, men bare så der bliver nogenlunde styr på det.

Noget af det nemmeste ville nok være hvis man bare kunne tilbagebringe den enkelte mappe hvor de 27Gb lå.
Kender i programmer der kan dette? Selvfølgelig gerne gratis, men ellers ikke for dyrt.

Håber det var forståeligt.
På forhånd tak, Johs.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. december 2004 - 13:37 #1
Kik på GetDataBack

http://www.majorgeeks.com/download2772.html

Findes også til ntfs

Har du råd så kik på ERD commander fra Winternals e.v.t. deres Administrators PAK
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
30. december 2004 - 12:39 #2
Yes sir, jeg prøvede dit tool, det tog en evighed for den at søge og nu er min harddisk smadret, altså, kan ikke læses fra.

:@
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
23. januar 2005 - 01:36 #3
...