Avatar billede ixma Nybegynder
19. december 2004 - 19:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Slette history?

Hvordan sletter jeg min history i IE (6.0) fuldstændigt? Jeg kan finde ud af at slette de sites, der kan findes i adresse-listen, men når jeg sletter dem, så slettes hele min history ikke. Man kan f.eks stadig gå ind under view/explorer bar/history, og se hvilke sider, jeg har været inde på. Har rpdet rundt, men kan simpelthen ikke finde ud af at slette min history fuldstændigt, som jeg gerne vil.

Gode point til hurtigt svar :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. december 2004 - 19:05 #1
DK Version:
Funktioner - Internet indstil. - Ryd oversigt - OK ...

Sådan virker det hos mig...
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
19. december 2004 - 19:13 #2
tools internet options delete cookies
delete files og clear history
Avatar billede ixma Nybegynder
19. december 2004 - 21:13 #3
Kan man ikke sætte nogle indstillinger således, at den bare aldrig husker noget, så man ikke skal sidde og slette hele tiden?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. december 2004 - 21:17 #4
Avatar billede ixma Nybegynder
19. december 2004 - 21:38 #5
Det er forresten ikke den rigtige løsning, I giver mig. De skridt dér, dem kender jeg godt. Der er sites, der stadig står på listen i 'history' selvom man har gjort alle tre ting. Clearet history, fjernet cookies og alt offline content.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. december 2004 - 06:31 #6
Det er det som hedder "oversigt" i DK version ?
Det bliver da slettet hos mig med ovenstående ...

Prøv også at kikke (slette?) i
C:\Documents and Settings\<bruger>\Lokale indstillinger\Oversigt
Avatar billede ixma Nybegynder
20. december 2004 - 11:04 #7
OK, man kan nok ikke gøre helt som jeg vil... Majsmarken, kan du ikke smide et svar, så jeg kan dele pointene?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. december 2004 - 17:24 #8
Jamen - fandt du pointen ? Eller hyr ?
Avatar billede zero-cool14 Nybegynder
23. december 2004 - 14:23 #9
klik på funktioner øverst, og så internetindstillinger klik på slet cookies..., klik på slet filer..., klik på ryd oversigt.

og så kan du gøre dette.
gå ned i start, og klik kør, og skriv kør...
og så går du herind HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs
Avatar billede ixma Nybegynder
19. november 2006 - 22:25 #10
Lukket