Avatar billede uso Nybegynder
01. december 2004 - 17:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

mIRC klager over trojan?

Hej eksperter.

Jeg har et problem med mit mIRC program. Når jeg starter det op - klager det over at jeg er inficeret med virus. Jeg bruger AVG (free version) og HiJACK this... Ingen af delene finder noget - og det syntes jeg er meget mærkligt.

Hijacken viser mig dette:
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 17:34:03, on 01-12-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe
C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\ASUS\SmartDoctor\SmartDoctor.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe
D:\games\steam\steam.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPDCLNT.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\GMT\GMT.exe
C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
C:\Programmer\Ventrilo\Ventrilo.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\hijack\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe" /SU
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CMESys] "C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ASUS SmartDoctor] C:\Programmer\ASUS\SmartDoctor\\SmartDoctor.exe  /start
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /startmonitor
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\games\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Xfire.lnk = C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = ?
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'xfire_lsp_10406.dll' missing
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Og der skulle ikke være noget galt... (Vel?)

AVG siger bare jeg er "ren"...

Nogle af mine venner siger at det er et windows problem men jeg ved ikk rigtig :/

Hjælp mig - og tak
//UsO
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2004 - 17:37 #1
Hent og kør denne scanner fra Kaspersky : http://www.arlet.dk/mwti.htm
Slet alt hvad den finder

Genstart og ny hijackthis log
(brug denne nye version 1.98.2 i stedet for: http://www.arlet.dk/hjt.exe)
Avatar billede uso Nybegynder
01. december 2004 - 17:43 #2
eSCAN eller Kaspersky finder fire:
File C:\PROGRA~1\FLLESF~1\CMEII\CMESys.exe tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.3124. No Action Taken.
File C:\PROGRA~1\FLLESF~1\GMT\GMT.exe tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.3124. No Action Taken.
File C:\PROGRA~2\mIRC\mirc.exe tagged as not-a-virus:RiskWare.mIRC.6.16. No Action Taken.
File C:\PROGRA~1\FLLESF~1\CMEII\CMESys.exe tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.3124. No Action Taken.

Og hijackthis er sådan set det samme... bortset fra én linie som jeg ikk har nogen anelse om hvad ****** det er ´... (O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file) ) Skal jeg "fixe" den?

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 17:41:37, on 01-12-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe
C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\ASUS\SmartDoctor\SmartDoctor.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe
D:\games\steam\steam.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPDCLNT.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\GMT\GMT.exe
C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
C:\Programmer\Ventrilo\Ventrilo.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\hijack\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Program Files\mIRC\mirc.exe
C:\Kaspersky\mwavscan.com
C:\Kaspersky\kavss.exe
D:\mods\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe" /SU
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CMESys] "C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ASUS SmartDoctor] C:\Programmer\ASUS\SmartDoctor\\SmartDoctor.exe  /start
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /startmonitor
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\games\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Xfire.lnk = C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = ?
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'xfire_lsp_10406.dll' missing
Avatar billede uso Nybegynder
01. december 2004 - 17:44 #3
Hmm... Sjovt nok virker den nu :)

Takker for din hjælp :)
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2004 - 17:45 #4
Der er mere snavs, der kan smadre din internetforbindelse.. derfor

Du skal hente og køre Lspfix http://www.cexx.org/LSPFix.exe , starte det, klik til fuld skærm, markere I know what I am doing og klikke på finish, genstart og lav en ny logfil, som du smider herind.
Avatar billede uso Nybegynder
01. december 2004 - 17:46 #5
Jamen det har jeg da... Gad vide hvorfor den nu er her igen ... grr ... fjerner den lige :)
Avatar billede uso Nybegynder
01. december 2004 - 17:51 #6
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 17:51:19, on 01-12-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPDCLNT.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe
C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\ASUS\SmartDoctor\SmartDoctor.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe
D:\games\steam\steam.exe
C:\Programmer\Fælles filer\GMT\GMT.exe
C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Ventrilo\Ventrilo.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\mods\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe" /SU
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CMESys] "C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ASUS SmartDoctor] C:\Programmer\ASUS\SmartDoctor\\SmartDoctor.exe  /start
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /startmonitor
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\games\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Xfire.lnk = C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = ?
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)

Så...
Avatar billede uso Nybegynder
01. december 2004 - 17:54 #7
En gang immellem når jeg starter min computer op - kommer der en fejl frem når jeg logger på. I lang tid står der "Velkommen - UsO Indlæsser dine personlige indstillinger" og så siger den en lille lyd og der kommer en eller anden ting frem... den siger "Could'nt initialize service" -> er det virus? hvis man siger ok sker der ikke noget men jeg er smart nok oven i hovedet til at trykke CTRL+ALT+DELETE og trykke nyt job "explorer" så kommer det op... Det er lidt irriterende - kom i tanke om det fordi den lige gjorde det!
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2004 - 17:54 #8
Du har stadig gator og andet spyware..

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.

O4 - HKLM\..\Run: [CMESys] "C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe"
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = ?

genstart og find og slet denne manuelt:
C:\Programmer\Fælles filer\CMEII <- hele mappen..

Genstart og ny log
Avatar billede uso Nybegynder
01. december 2004 - 18:04 #9
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 18:04:17, on 01-12-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe
C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\ASUS\SmartDoctor\SmartDoctor.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPDCLNT.EXE
D:\games\steam\steam.exe
C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Ventrilo\Ventrilo.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\mods\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe" /SU
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ASUS SmartDoctor] C:\Programmer\ASUS\SmartDoctor\\SmartDoctor.exe  /start
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /startmonitor
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\games\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Xfire.lnk = C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2004 - 18:35 #10
Så er du ren...

Og dog. messengerplus er ikke helt fin i kanten:-(

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm
Avatar billede uso Nybegynder
01. december 2004 - 20:32 #11
Jeg ved godt at der er noget halløjsa med messengerplus... Det har et par af mine venner fortalt mig... Rygtet spredes jo ^^

-> Det er ærgeligt at sådan et godt program skulle have sådan noget i sig :(